KALİTE POLİTİKAMIZ
Sağlık Bakanlığı mevzuatlarıçerçevesinde, din, dil, ırk ve cinsiyet ayrımı gözetmeksizin, sağlıkta Kalite Standartlarını ve etik değerleri esas alarak, hasta ve çalışan güvenliği, memnuniyetini önemseyen bir yönetim anlayışı ile sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak, güncel bilgiler ışığında; güvenilir, ulaşılabilir, sürdürülebilir, bütüncül, şeffaf, güler yüzlü ve şefkatli sağlık hizmeti sunmaktır.
MİSYONUMUZ
Hastanemize başvuran toplumun her kesiminden bireyin beklentilerini ve ihtiyaçlarını karşılayabilecek düzeyde sağlık hizmetini, tüm çalışanlarımız ve yönetim kadromuzla birlikte hasta haklarına saygılı, hasta ve çalışan güvenliğini önemseyen, tedavi edici uygulamalar yanında koruyucu sağlık çalışmalarını da kapsayan kaliteli ve güvenilir tanı ve tedavi hizmeti sunmaktır.
VİZYONUMUZ
Sağlık hizmetlerinde sürekli çözüm üreterek bölgenin tüm sağlık ihtiyaçlarına cevap veren, hasta ve çalışan memnuniyetini artırarak sürekliliğini sağlayan, ulusal ve uluslararası kalite standartlarına uygun çağdaş, güvenilir ve kaliteli sağlık hizmeti sunmaktır.
DEĞERLERİMİZ
- Hasta/çalışan güvenliğini ve memnuniyetini en üst seviyede tutmak
- Ulusal ve uluslararası kalite standartlarını rehber alarak, kurumumuzda kalite bilincini oluşturmak
- Mesleki etik ilkelere bağlı ve sosyal sorumluluk bilinciyle sağlık hizmet sunmak
- Ulaşılabilir, herkese eşit ve hakkaniyetli hizmet sunmak
- Tanı, tedavi ve bakım hizmetlerinde güncel bilgi ve modern teknolojiyi kullanarak yenilikçi ve mükemmeliyetçi olmak
- Nitelikli, etkili ve bütüncül bir şekilde hizmet sunmak